26.8.2015

שופינג ישראלי בזול

אוגוסט. חם לי. לח לי. ואני שונאת את העולם באופן כללי ופרטני כאחד. 
אז עד שיגיע ה-1/9 האהוב, יצאנו שביט ואנוכי לקצת שופינג במחירים נוחים, כאמור לא בזבזתי חסכתי (נצ'בעת שקניתי רק מה שהייתי חייבת חייבת חייבת)...



ובמסגרת החיסכון, להלן רשימת החנויות שאני ממליצה לכם לפקוד בימים אלו (+ מזגן כמובן):

בחולון- מרכז פרימיום סנטר: מרכז חנויות אאוטלט: 9WEST, גלי, עמנואל, פמינה, קרוקס, קדס ועוד טובות ורבות. הפעם לא מצאתי ב- 9WEST אהובתי כלום ולהפתעתי נמצאו זוג סנדלים בגלי ב-30 ש"ח בלבד (מתאים לי פונקט לחום הזה)...

מחולון הדרמנו לכיוון ראשון לחנות האאוטלט של עונות שאני תמיד ממליצה בחום להגיע אליה. מעולם לא קרה לי שהגעתי לחנות ולא יצאתי עם ערימת בגדים בכלום כסף (ולא רק אני)...
נרכשו: 2 זוגות מכנסיים ב-100 ש"ח, 2 גופיות- 30 ש"ח כל אחת וגלביה מהעונה, (קיץ 2015) שהכי תתאים לי לראש השנה  ב-100 ש"ח. סה"כ 260 ש"ח ל- 5 פריטים שווים ושימושיים.

מראשון נסענו לקניון שרונים לארוחת צהריים טעימה להפליא באסיה מוניקה המומלצת וקינחנו בקפיצה קטנה לקניון בו נרכשו משקפי שמש ROYFIRE באירוקה בסכום של 300 ש"ח (אירוקה עכשיו במבצע חצי חנות ב-50% הנחה) ורק כי אני חייבת זוג נעלי ניוד נוספות, "הצצתי ונפגעתי" ב-AEROSOLES עם נעליים הכי נוחות שמדדתי EVER (+ העובדה שהן מעור כמו שהחורחה אוהב) ועכשיו בעלות של 350 ש"ח במקום 500.

ולתמונות שתמיד מסבירות יפה יותר ממילים...
מכנסיים אדומים וגופיה שחורה- עונות
סנדלים- גלי


מכנסיים כחולים בדוגמת שיני כלב וגופיה אדמדמה- עונות
משקפיים- אירוקה


הדגם הנבחר


גלביה עיטור זהב- עונות
נעליים- אירוסולס

ואיך אתם שורדים את סוף אוגוסט???????????

ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,

בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!