30.1.2016

מתלבשת ומקשקשת - בגדים מפה ומשם בזול וביוקר

הנה הגיעה לה בשקט בשקט שנת 2016 ואפילו ינואר עומד להסתיים, ועדיין לא הצלחתי לכתוב אפילו פוסט ראוי אחד בעיקר לאור העובדה שבגלל השיפוץ המסיבי של הדירה הפרטית שלנו, עברנו לדירה שכורה עם בעיית אינטרנט שלא מצליחה להיפתר...
פעם זה היה מטבח...

בכל מקרה, נוכחתי בשבועות האחרונים במספר דיונים וקיבלתי מספר תגובות שנוגעות לאאוטפיטים שלי. ה"טענה" היתה שאני רוכשת הרבה פריטים בחו"ל (מה שנכון. לא אשקר, אני אוהבת לטוס לחו"ל ולחזור עם בגדים). והטענה השניה הופנתה בעיקר למעצבות הישראליות שמוכרות את הבגדים שלהן במחיר גבוה באופן יחסי ממחירי הרשתות.
בעקבות הדיונים הללו ולאור העובדה שמצאתי במצלמה שלי מספר אאוטפיטים שלא פורסמו עדיין בתמונות היומיות, החלטתי להעלות את הפוסט הזה. 

אתחיל דווקא מהמקום של המעצבות הישראליות.
נכון לקנות בזול זה הכי כיף בעולם! אין עוררין ואין מחלוקת על הטענה הזו. יחד עם זה, המעצבות יוצרות ליין מצומצם של פריטים מיוחדים, הן תופרות במתפרות בארץ ואין להן גב כלכלי או כיסים עמוקים כמו לרשתות גדולות. ולכן כשאני רוצה ל"הפציץ" או להתלבש אחרת ולהיות בטוחה ב-99.9% שאף אחת אחרת לא תתלבש כמוני, אני מעדיפה לשלם יותר עבור בגד ייחודי ומיוחד שנתפר כמעט במיוחד בשבילי ע"י מעצבת. זה במישור הפרקטי. ובמישור האידאולוגי, כל פעם שאני בוחרת לקנות ממעצבת ישראלית, אני תומכת בעסק קטן, ישראלי, שנוצר מאהבה וברור לי שמי שעומדת מאחוריו לא עושה מיליונים מהעסק אלא נמצאת בו מאהבה גדולה לעיצוב, לאופנה וללקוחות שלה.

הנקודה הבאה שעליה אני באה לענות היא הטענה שאני קונה הרבה פריטים מחו"ל.
מה שהכי בא לי להגיב על הטענה הזו הוא: "כן אבל לא מספיק! give me more". מבחינתי, אילו יכולתי כל שבוע הייתי במקום אחר בעולם (אבל זה לא המצב לצערי)... וברצינות, התמונות שאני (או כל בלוגרית אופנה אחרת בעולם), מעלה מיועדות להוות השראה לעוקבות, הרי מן הסתם למצוא פריטים זהים למה שמישהי אחרת לובשת זה בלתי אפשרי. אבל כן ניתן לקבל השראת לבוש ולתרגם אותה למשהו אישי שלכן.

אז נכון, יש לי לא מעט בגדים זה נכון. את חלקם אני מקבלת, את מרביתם אני רוכשת. חלקם מהארץ וחלקם מחו"ל. חלקם חדשים וחלקם ותיקים. מה שבעיניי הכי חשוב הוא ליהנות מאופנה בכל מידה או מחיר. אפשר לשלב בין פריטים זולים ויקרים, אפשר ליצור אאוטפיטים מגניבים מפריטים זולים בסיילים ובאאוטלט, אפשר לבחור לקנות פריט מה"ביוקר". ובסופו של יום: קבלו השראה ותנו השראה!

ולתמונות האבודות...
שמלת מקסי מוכספת מלאת בד של טלי אימבר. לדעתי השמלה הכי WOW שיש לי בארון, כשלבשתי אותה עצרו אותי ושאלו אותי מי המעצבת (ורק אגיד כאן שהצילום עושה לשמלה הזו עוול נוראי). אז כן, היא לא זולה אבל בעיניי היא שווה כל שקל שהוצאתי עליה.


עוד אאוטפיט שכמעט כולו של טלי אימבר- ז'קט קצר מהחנות בבית טפר שקניתי בשנה שעברה בזמן הסייל ועלה לי מעט מאד משולב עם חצאית בגזרת A מבד דמוי עור מהעונה הנוכחית.


שילובים של פריטים זולים מהארץ ומחו"ל:
חולצת פסים- פרימרק לונדון (החולצה זולה- הטיול יקר)
ווסט- עונות אאוטלט. החנות שאני תמיד ממליצה עליה בראשון
מכנסיים סגולים- טלי אימבר. נרכשו בסוף עונה לפני שתיים או שלוש עונות במחיר בדיחה



חולצה שחורה של גבירה מהבוטיק הנהדר ברעננה של אהובתי ג'נט בן דוד.
מכנסיים אדומים מחנות האאוטלט של עונות בראשון
צעיף- טופטן




טוניקה ג'ינס- תמנון
מכנסיים עתיקים- ג'אמפ
צעיף- טופטן



צ'או בינתיים. פוסט סיכום והתחלת שנה חדשה וגם 2 הגרלות מעולות יגיעו בזמן הקרוב (בהינתן אינטרנט שפוי)...תשארו במעקב שלא תפספסו!!!


אל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!