23.3.2016

רוצה הטבות בסך 1,825 שקל לשופינג מוטרף?

מהגדרת הבלוג שלי אני לעולם לא כותבת פוסטים פרסומיים. לא מעתיקה ומדביקה פרסומות של יחסי ציבור או "קומוניקטים" בז'רגון המקצועי. אבל פנתה אלי אתמול גאלה רחמילביץ' הענקית בהצעה (שלא יכולתי לסרב לה)... לספר לכן על אירוע ענק  ה"גאלה לנד" שהיא מרימה בקניון שרונים, בו יהפוך כל הקניון לתקופה של 3 ימים בלבד לקניון שמכוון לכולן. מה זאת אומרת? בגדים ממידה 34 ועד מידה 60 וגם מעצבות תכשיטים, ביגוד תחתון, נעליים בטווח מידות רחב בוטיקי הום סטיילינג ועוד. 
ימים-

- רביעי 30/3/16 9:30-22:00

- חמישי 31/3/16 9:30-22:00
- שישי 1/4/16 9:00-15:00


אירועים מיוחדים-

- יום רביעי 30/3 בשעה 19:30 תצוגת אופנה.

- יום חמישי 31/3 בשעה 10:00 נשים- העוצמה; נשים מובילות חושפות את סוד ההצלחה
- יום חמישי 31/3 בשעה 18:00 תצוגת אופנה מיוחדת בה ידגמנו גיבורות שחלו וחולות בסרטן השד.


פינוקים בימי האירוע-
- כל הרוכשות באירוע מעל 400 ש"ח יפונקו בשקית מתנות מיוחדת (עד גמר המלאי)
- כל הקונות מעל 1500 ש"ח יכנסו להגרלה מיוחדת של לילה זוגי ומפנק במלון יוקרתי.
  על כל 1500 ש"ח כרטיס להגרלה (בקנייה מצטברת בין הדוכנים)

ופה אני נכנסת לתמונה (בשני כובעים)-

- אני אמתין לכן לפינוקי סטיילינג בערבי רביעי וחמישי והפעם אצל הדס אביקזר ל-MOTIF (שווה! יש לה קולקציה מהחלומות)

- הגרלה כאן בבלוג: 2 עוקבות יקבלו חוברת הטבות בשווי של למעלה מ-1800 ש"ח שכוללת שוברי הטבות למציגי האירוע (כולל כפל מבצעים, ללא הגבלת מחיר קנייה).
אז מה אתן צריכות לעשות על מנת לזכות?
1) להצטרף לאיוונט בפייסבוק ולצרף לפחות 3 חברות
2) לשתף את עמוד האיוונט אצלכן בעמוד
3) להיות עוקבות שלי בפייס Anat The Banker
4) לכתוב לי תגובה פה בבלוג מה הפריט שהכי חסר לכן בשביל לפתוח את הקיץ בחיוך
    וכמובן לכתוב שביצעתן את כל השלבים!
הבחירה בזוכות תתבצע ביום רביעי 29/3/2016 והחוברות של הנבחרות ימתינו בעמדת המתנות של GALASTYLE
*במידה ומי שתיבחר לא תגיב במיידי, תועבר חוברת ההטבות לעוקבת אחרת.

וכמה טיפים לשופינג מושלם (ותבינו למה אני לא יכולה לסרב למג'נונה ההורסת הזו שמנסה להיות רוסיה אבל בקטנה בורח לה המרוקאית)...