7.3.2016

חוגגת יום הולדת שנה

כל מי שקרוב אלי, מכיר אותי (אפילו מרחוק) או עוקב אחרי ברשתות החברתיות השונות, ליווה אותי בשנה האחרונה שהיתה כנראה הקשה בחיי. למעשה 2015 היתה השנה בה נלחמתי עליהם- על חיי.
To make a long story short, בפברואר 2015, בעקבות בדיקות סקר שסתם החלטתי ללכת ולהיבדק (כי הבנק מסבסד וכי הן מקנות יום חופש), גילו לי "חבר" קטן אבל קטלני בגוף. מאותו הרגע הפעלנו חצי מדינה בערך וב-1/3 נותחתי ותודה לאל, לרפואה המודרנית ולכל מי שעזר בדרך אני בריאה (חמסה, חמסה, חמסה, טפו טפו, מלח, שום, בצל).

אז ב-1/3/2016 חגגתי שנה. כן, החלטתי לחגוג שני ימי הולדת בשנה: ב-12/4 את יום ההולדת הביולוגי (42 השנה) ובכל ראשון במרץ את יום ההולדת האלטרנטיבי. (רק אומרת שיש גם יום הולדת בתאריך העברי, אבל לא נתקטנן פה)...

חמש המתנות שעשו אותי מאושרת השנה ביום ההולדת:
1. שרשרת עם תליון Circle של סברובסקי
בימי ההולדת הסטנדרטיים שלי, אני מעדיפה לטייל בחו"ל מאשר לקבל מתנה ולכן החורחס לא אימץ לעצמו תרגולת מתנות. אבל ליום הולדת השנה שלי, הבעלול קיבל איום ממשי על חייו שלא ישכח מתנה שווה (כן, ככה אני: מרומזת כמו מלכת אנגליה).

 2. חצאית צהובה של טליה
יש לי המון בגדים בארון. אבל החצאית הצהובה הזו, בגזרה ובאורך המושלמים, משמחת אותי כל פעם שאני לובשת אותה.



3) החברות הכי בעולם
כי יש את המשפחה הנהדרת שלי ויש את המשפחה השניה, זו שאימצתי ואימצה אותי בשנים האחרונות. חבורה של בלונדיניות רעשניות, קשקשניות ועשויות ללא חת שמוכנה לעבור הכל אחת בשביל ועם השניה באש, במים ובמייקאפ! 



4) הקוקטיילים של שון המלך מהמסעדה אסיה מוניקה 
ועד כמה שהקוקטיילים שלו מעולים, המוזיקה שלו מדהימה אפילו יותר. הבנאדם מוזיקאי מחונן!






5) GOOD HAIR DAY
ובשביל ימי שיער נפלאים אני נוסעת מתל אביב עד לאורנית לספר בעל ידי הזהב, האומן המוכשר, והיחיד שיכול להתמודד איתי כשאני מגיעה מלאת אומץ שנעלם לי ככל שאני יושבת על הכסא שלו) חיים אהוב ליבי ממספרת POINT CUT 



זהו, תמו חגיגות יומולדת שנה שלי. בחודש הבא חגיגות ה-42. מאחלת לכולנו רק בריאות! כי את כל היתר אפשר להשיג עם קצת מאמץ.
ורגע קטן של רצינות, לכו להיבדק. אל תהיו טפשות ותתנו לעצמכן להזניח את הבריאות שלכן. אני מודה יום יום שהצלחתי לתפוס את הסרטן המנוול הזה בשניה האחרונה וניצחתי אותו. אבל זה לא צחוק ולא קל. ואם מישהי רוצה להתייעץ איתי אני תמיד כאן עבורכן.


נשיקות,
ענת.