14.3.2016

טי שירט T shirt

אתחיל בווידוי: שנים לא לבשתי T שירט. בטח לא קצרה (מקסימום ארוכה ומתחת לז'קט). האנטי נבע מכך שהחולצה הזו הגיעה אצלי למיצוי בתקופת התיכון, היא תמיד נראתה לי משעממת מידי, חסרת שיק  ומכיוון שתמיד נראתה לי נערית מידי הרי שבוודאי שלא מתאימה כאאוטפיט לעבודה.
אבל ככל שנשאבתי לעולם האופנה דרך כתיבת הבלוג, הבנתי שאפשר לגרום ל-T לעבוד, בין אם בלוקים קלילים או רציניים יותר. הכל תלוי למה מצוותים אותה. וכך "נגלה" לפני עולם חדש ומדליק של לוקים מצויינים שבנויים על פריט בסיסי ולא יקר. מה שכן, אם כבר T אז אני תמיד מעדיפה אחחת עם פאנץ' קולע, חכם, משעשע ואפשר גם ציור או תמונה מדליקים. כי סתם T משעממת זה כבר ממש מבאס :)

T בשילוב עם מכנסי ג'ינס ללוק יומיומי
תמיד חלמתי להיות  très chic כמו אודרי הפבורן בסרט ארוחת בוקר בטיפאני. כנראה החלום כבר לא יתגשם, אז לפחות היא תקשט לי את היום. החחולצה מ-C&A.

T עם אמירה-
חולצה מתוך קולקציית חולצות שעוצבו במיזם משותף של ויצ"ו עם תמנון לקראת יום האישה, וכל ההכנסות ממכירתן יועברו לקידום פעילויות לטובת נשים. בכל מקרה: חזקה היא היפה החדשה- כ"כ נכון...




למשרד-
למי שעובדת בארגון שלא מאפשר להגיע עם ג'ינס למשרד (בנק אההממ...), אבל עדיין רוצה להקליל את האאוטפיט מהחולצות המכופתרות, אפשר לשלב את ה-T כמעט עם כל דבר.

T לבנה עם כיתוב "make it happen" של H&M שקיבלתי מאהובתי (שטוענת משום מה שאני מזיזה דברים וגורמת להם לקרות), בשילוב עם חצאית כחולה בגזרת A.

עוד שילוב עם מכנסיים. חולצת "don't steal my wifi", גם היא מ-H&M וגם אותה קיבלתי מתנה מחברה אהובה (רק שאצלנו המשפט מקבל כפל משמעות). הפעם הוספתי ז'קט דנים לבן עם ניטים.
לזכותה של H&M, אני חייבת לציין את המידות: החולצה מהלוק הקודם ב-M והחולצה הזו- S. מפתיע לטובה!

והחולצה האחרונה מפרימרק, מעודדת חשיבה חיובית ומצליחה לחייך לי את היום כל פעם שאני לובשת אותה...


ה-T המטופשות שלי-
כן, גם כאלה יש לי (פחות למשרד, חולה עליהן בסופ"שים)... שתיהן מפרימרק


ועוד כמה מאיביי:
ה-2 שהזמנתי ועדיין לא הגיעו (מבטיחה תמונות):
                            לינק

                             
                             לינק



ואלו שויתרתי עליהן אבל אולי מישהי מכן תאהב:

                                       לינק


                             לינק

                              לינק


























                                   
                            לינק:
                               


לא לשכוח לעבור דרך איבייטס לפני שקונים באיביי ולקבל חחלק מעלות הרכישה בחזרה!


נשיקות,
ענת.