4.6.2016

טיול, מלון ושופינג בברלין

חודש שלם שלא העליתי אף פוסט!
מצד אחד, לא יפה מצידי. מצד שני אני באמצע מעבר דירה וחזרה לדירה המשופצת (והמהממת) שלי. ככה היא נראתה פעם ואלו קצת תמונות מחדר הארונות החדש שלי:





















בתוך תקופת סיום השיפוצים והמעבר, החלטנו, החורחה ואנוכי שחייבים קצת להתאוורר מכל בעלי המקצוע והאבק בחופשה קצרצרה. הפור נפל על ברלין (בעיקר בגלל המחירים הזולים וזמני הטיסות שהתאימו לנו בול). שנינו מאד אוהבים את ברלין וזה כבר הטיול הרביעי לעיר (כאן הטיול הראשון כולל המלצות איפה לטייל ואיפה לעשות שופינג).

ולפינתנו: "מה למדנו הפעם שלא ידענו" או המלצות חמות:


חודשים מומלצים לטיול בברלין: 


העיר מושלמת בתקופה הזו של השנה. לא קר מידי כמו בחורף, ונהנינו מ-23 מעלות עם שמש מלטפת במרבית הימים. 

ורק לשם השוואה, כך נראיתי בטיול בדצמבר...

מלון מומלץ בברלין: 

קיימות 2 אסכולות: אלו שמחבבים את איזור הקודאם ואלו שמעדיפים את איזור המיטה. אנחנו שייכים לאסכולה השניה. בזמנו המלצתי בחום על מלון קראון פלאזה פוטסדאמר פלאץ שמחזיק, ובצדק, ב-4 כוכבים. הפעם, העיר והמלון היו מפוצצים (2 הופעות של אדל יומיים לפני שהגענו מילאו את העיר). אז בהמלצת לירון בונאנו אהובתי הנפלאה, הזמנו חדר במלון ibis Styles Hotel Berlin Mitte. המלון בעל 2 כוכבים בלבד. 2 המינוסים שלו: הראשון: גודל (או יותר נכון "קוטן") החדרים והשני: המקלחון פונה לתוך החדר והוא בעל זכוכית שקופה, כך שמי שמתבייש משותפיו לחדר עדיף לו לוותר.
מלבד זאת, זה המלון הכי מגניב שלנתי בו אי פעם. העיצוב צעיר ומדליק, ארוחת הבוקר מצויינת, השירות נהדר והמחיר נמוך מאד בהשוואה ליתר המלונות. והכי חשוב: הוא נמצא מרחק 2 תחנות מהכיכר המרכזית אלכסנדר פלאץ (ובהליכה ברגל לא יותר מ-7 דקות).
האמת, בגלל שעפתי על העיצוב של המלון השקעתי וצילמתי אותו:

חדר האוכל שמתפקד גם כלובי וכשולחן קבלה: ציורים שמזכירים את ה- East Side Gallery


השטיחים בלובי בלוק של חול ים עם טביעות רגליים. הנעליים של חורחה והסנדלים שלי חדשים ונרכשו ברשת TK MAXX הנהדרת. רשת שמוכרת מותגים מעונות קודמות במחירים נמוכים. חנות גדולה מאד שלה נמצאת באלכסנדרפלאץ.


הריצוף בכניסה למקלחת (חלוקי נחל במרכז ברלין)...

החדר עצמו גם רווי בשטיקים שהדליקו אותי, וכמובן שביקשתי מדוגמן הבית להדגים... 
טלוויזיה שיושבת ב"כאילו" אח עצים ואחד הערוצים שלה משודרות 24 שעות להבות (כולל רחש של עצים מתפצפצים באח).

מנורת רגל שנראית כמו מיקרופון עומד (כאן המקום לציין שחורחה הוא ממש כוכב נופל בשירה. רק אל תגידו שגיליתי, הוא בונה על קריירה שניה)...


שופינג בברלין:

בטיול הזה הוכחתי לעצמי עד כמה ששופינג באירופה פחות מושך אותי מאז שהכרתי את המעצבות הישראליות שמעצבות לפלאס סייזיות שכמותי. רוב הבגדים נראו לי קשישים ולא מגניבים בעליל. ובכל מקרה ההמלצות שלי לשופיג לא יקר הן:
פרימארק הרשת הבריטית המאד זולה שמן הסתם רובכם מכירים. אני מוצאת שם תמיד חולצות וגופיות בייסיק, אקססוריז זולים ולמי שאוהב גיבורי על למינהם, יש לפרימרק עכשיו שת"פ היסטרי עם מארוול, חולצות T של מיטב הגיבורים (אני רכשתי לאלמוג כמה וכמה חולצות).

C&Aרשת מוצלחת ביותר מבחינתי. כמעט כל הג'ינסים שלי מהרשת הזו. הפעם קניתי 2 מכנסי ג'ינס נוספים ומכנסיים שחורים שהיו במבצעים... בנוסף, שווה לבדוק את איזור הלנז'רי, (נרכשו אך לא צולמו: מגוון תחתונים, חזיות ובייבידולים במחירי רצפה ובאיכות מעולה).

TK MAXX כפי שכבר כתבתי, רשת מצויינת של פריטים מעונות קודמות במחירים נמוכים. אנחנו חיבבנו בה בעיקר את איזור הנעליים. (מי אמר סנדלי טהרי ב-20 אירו ולא קיבל)?...

מקום נוסף שפקדנו:Designer Outlet Berlin המרוחק מהעיר, (יש לרכוש כרטיסי ABC לתחב"צ). מדובר באאוטלט יפייפה של מעצבים במחירים טובים. (בעיניי מומלץ רק למי שכבר ביקר בעיר ובא לו עוד קצת שופינג. מעבר לזה- לא הכרחי).

טוטאל לוק ברלין:
שרשרת וגופיה- פרימרק
מכנסיים- C&A
סנדלים של טהרי- TK MAXX

טיולים וסיורים בברלין:

היות וזו לנו כבר הפעם השלישית בעיר, ואת כל ה- must see כבר ראינו (ראו ב- ברלין לתייר המתחיל, ואף מילה על מחאת המילקי )
ההמלצה שלי, (למי שכבר ביקר בעיר), היא פשוט לטייל, ליהנות ו... בירה המון בירה :)
צאו לחופש- מגיע לכם!!!!!!!!
XOXO,
ענת