16.7.2016

שופינג באיביי - קשקושים לאיפור ולסלולרי

השבת הזו התחילה עם הפיכה שלא קרתה בטורקיה, עם התרגשות יתירה כשאהבת חיי והחברה הכי קרובה אלי בעולם כולו כתבה עלי פוסט משגע שגרם לי לבכות ולצחוק בו זמנית (והכל אמת כולל הפוקימון גו), המשיך עם קצת רכישות של אקססוריז לאיפור באיביי וכל זה רק עד 12 בצהריים.
ואני, אני רק רציתי לשתף אתכם במה לבשתי השבוע :)

אז ראשון ראשון-ואחרון אחרון:
מאז שיש לי שולחן איפור, (תמונות מהשיפוץ בקרוב, בינתיים: כך הבית שלי נראה לפני שנה), אני מנסה לרכוש כל מיני קשקושים "משני-חיים" שיפנקו לי את שולחן האיפור. מה שהייתי חייבת הוא מעמד לליפסטיקים (האמת רציתי כזה שעומד ומסתובב, אבל לא התחשק לי למשכן כילייה בעבורו), ועל כן נרכש אחיו הזול פלאס כמה גישעפטים נוספים:

מעמד לליפסטיקים (שלא נראה כמו פלסטיק זול)


שטיח לניקוי מברשות (החיקוי של ההוא שעולה מלאנתלפים)

מחזיק סופר מכוער אך שימושי למקלות אזניים



מגינים לטלפון סלולרי- ובמיוחד כאלה שיש עליהם כיתובים מדליקים
אני קניתי את אלה:

 

אבל בהחלט יכולתי לחשוב גם על זה....

ואאוטפיטים?  כבר אשאיר לפוסט הבא.


מזכירה לכם להצטרף לאיבייטס לפני רכישות ברשת כדי שתוכלו לקבל % מסויים מהקנייה בחזרה:


וזהו, שיהיה לכם שופינג כורסה- מחשב- מזגן נעימים 

נשיקות, 
ענת