10.9.2016

סקירת איפור - אסנס וסקארה

השבוע העליתי לעמוד הפייסבוק שלי את תמונת האינדיאנית שעוררה שאלות רבות בסגנון: "מה עבר עליך"? "האם הגיע כבר פורים"? אז התשובות לשאלות הללו הן: כלום ולא (בהתאמה)... וההסבר הוא: חברת סקארה הוציאה ליין של 3 עפרונות איפור להצללות והארות רטובות אשר עוררו באז ועניין רב אצל בלוגריות האיפור שכן הן העתק לעפרונות של סמאשבוקס רק במחיר נמוך הרבה יותר. אז רכשתי וניסיתי, ולערי אני חייבת להודות שלמרות שעל בנות אחרות ראיתי שהעפרונות הללו לא רעים בכלל והן המליצו עליהם בחום, עלי (אולי בגלל סוג/ גוון העור), לאחר טשטוש הם נעלמים כמעט לחלוטין. כדי להגיע לאיזושהי רמת הצללה הייתי חייבת להניח גם ברונזר (המועדף עלי הוא Bahama mama של  The balm).
בכל מקרה, למי שמתעניינת בהצללות והארות רטובות שווה להשקיע 60 שקלים ולנסות את המוצר. אני פחות התלהבתי.
לאתר סקארה
הלוק האינדיאני טרום טשטוש-


ולאחר טשטושים-



אסנס:
יש לי כמה חברות טובות (כאלה שאומרים עליהם שזו משפחה מבחירה), מקבוצת הבלונדיניות הידועה לשמצה...  חלק מהן מבינות באיפור אפילו יותר ממה שאני מבינה בבנקאות (בחיי! ואני לא קלולסית לגמרי בענייני איפור). וקיבלתי מהן המלצה למספר מוצרים של אסנס, שמבחינתן זה ממש לא טריוויאלי שכן הו אלופות בלהזמין כל יני חברות ומותגי על שבכלל לא נמכרים פה בארץ/ המוצרים עדיין נמצאים בקו היצור/ רק בלוגרית איפור מדהימה אחת הניחה ידה עליהם.. בכל מקרה, כשהן אומרות לי תקני אני קונה (במיוחד כשהמלצה היא על מוצרים זולים מאד).

הומלצו, נרכשו, נוסו ומרובם נרשמה התלהבות אמיתית :

מייקאפ מאט- הוחלט, ובצדק, שאני בגוון 10 (matt beige). מי שמכירה אותי, יודעת שמרבית המייקאפים לא מצליחים להתקבע לי על העור ב-100% ועל כן הם "נוסעים" להם במשך היום. איך שהו המייקאפ הזה, בשילוב עם חברתו הפודרה, מצליחים להישאר לי על הפנים בלי ללכת לטייל במחוזות אחרים. מחיר התענוג 20 שקלים (כל המחירים מהפארם בקניון רמת אביב). מבחינתי הוא כאן להישאר!


מכאן


הפודרה שמצליחה להשאיר את המייקאפ במקומו, מאותה הסידרה של המייקאפ. מבחינתי היא מצויינת למעט העובדה שלמרות שיש בקופסה 8 גרם היא נגמרת די מהר. לא שמדובר בטרגדיה גדולה שכן מחירה הוא 17 שקלים, אבל בכל זאת...


מכאן

אחרי שבועיים של שימוש התחתית מציצה...





עוד הצלחות נרשמו בזירת הגבות. למי שמכירה אותי (ולמי שלא), אין לי כמעט גבות... ולכן כל מוצר שיכול ל"רמות" את העוברים והשבים התמימים שיחשבו שיש ברשותי זוג גבות, מאומץ לליבי. הבחירה נפלה על עיפרון גבות בגוון בלונד שלטעמי הוא בהיר לי מידי ועל מסקרת ג'ל לצביעת גבות. ובכן, המסקרה הזו לא פחות מגאונית, לא רק שהיא מסדרת את הגבות ומותירה אותן מסודרות כל היום, היא גם מקבעת את האיפור (אני מציירת גבות עם העיפרון, ממלאת אותן בצללית ואז מניחה את המסקרה). והפלוס הכי גדול שלה: יש בה מעין סיבים קטנטנים שנצמדים לשיער הגבה ונותנים לו נפח, כך שהגבה נראית מלאה יותר.
העיפרון עלה לי 8 שקלים והמסקרה 14 שקלים.
עיפרון
מסקרה

ולסיום קניתי גם מסקרה שחורה, שעושה עבודה לא רעה ומעניקה נפח לריסים. היא נחמדה+++ אבל עדיין לא מצאתי מסקרה שבאמת תרטיט לי את הלב וגם לא תייצר גושים של ריסים ולא ריסי עכביש. מחירה המסקרה- 13 שקלים.
מכאן


ולסיום, ככה ה"פאזל פרצוף" שלי נראה עם כל המוצרים. הליפסטיק: הנוזלי של סאפורה מס' 1.

ואחת נוספת עם ליפסטיק של מאק בגוון brave.




נשיקות,
ענת

ליצירת קשר איתי להרצאות, ימי סטיילינג, סידור ארון ושאר ירקות: