7.1.2017

50 גוונים של חורף

בואו נדבר קצת על השראות...
הרבה פעמים בנות שואלות אותי איפה רכשתי פריט כזה או אחר ומתבאסות כשאי אפשר להשיג את הפריט בארץ או שהוא מעונות קודמות. הרעיון בעיניי, באופנה (ובחיים בכלל), הוא לקבל השראות ליצירת אאוטפיטים שמתאימים לעונה/ לטעם/ ולאישיות הלובש אותם.

ולמה כתבתי את כל ההקדמה הזו?
או!
הגיע החורף סוף סוף!!! ואני מאד אוהבת חורף, (כמו שאפשר להבין). קודם כל- לא חם והלחות חוזרת לאחוזים שפויים והכי חשוב- אפשר ללכת בסגנון השכבות שאני מאד מחבבת ולאבזר את האאוטפיטים בצעיפים, גרביונים ויתר פינוקים שאי אפשר אפילו לחשוב עליהם בקיץ הישראלי.
רק מה, ככל שבקיץ אני אוהבת צבעוניות ככה בחורף העין שלי יש נמשכת לשילובי שחור-לבן- אפור. חוץ מזה, החורף עדיין לא קניתי שום פריט חדש (לא צחוק- 0 שופינג עד כה), בעיקר כי אני ממתינה בסבלנות (עלאק בסבלנות), לחופשה שהזמנו בברצלונה החודש (וינואר אמור להיות חודש הסיילים) וגם כי יש לי הרבה יותר מידי בגדים שאני לא לובשת (מי יזיז אותי לערוך מכירה???? יש ערמות של בגדים מידה 44 ממיטב מדינות העולם שממתינים בעצב לבית חדש)...

אז כשאין לי הרבה פריטים חדשים בארון, אני "קופצת" לבלוג של טנישה, שמבחינתי היא הבלוגרית!!! למידות ביניים וגדולות, מציצה אצלה ושואבת השראות.

ואחרי ההקדמה הזו, הנה האאוטפיטים שלי מהתקופה האחרונה: כולם בשילובי שחור, כולם מפריטים ישנים אצלי מהארון (חוץ מכמה שנרכשו בניו יורק בטיול האחרון), וכולם מצולמים בחדר המדרגות בבנין (כי מר חייל התחיל לצאת ממש מוקדם לבסיס)...

סוודר גולף עם כתפיים חשופות מניו יורק וחצאית דמוי עור של טלי אימבר (התיק - של יואב רודי)
https://girlwithcurves.com/post/132058609927/black-grey






חולצה שחורה מכופתרת וחצאית בשחור ולבן של טלי אימבר
https://girlwithcurves.com/post/132058612099/classic-with-a-twist


בימי שישי- היום היחיד בשבוע שמותר לי ללכת עם מכנסי ג'ינס (כי בבנק אסור)- מכנסי ג'ינס מחטבים בניו יורק (13$ בברלינגטון- צ'בעת לכם הג'ינס הכי מדהים בעולם), גולף לורקס שחור ללא שרוולים (C21 ניו יורק) וסוודר ארוך שנרכש בגרמניה ב-h&m.
וההשראה- למעשה הגיעה מאאוטפיט קייצי של הגברת...
https://girlwithcurves.com/post/132058610856/shirtdress-over-jeans








חולצה שקופה של עונות, מכנסי ג'ינס סקיני שחורים של טומי הילפיגר ומגפיים שננעלו מעל המכנסיים.



 שמלת מקסי הורסת (בחיי) של טלי אימבר ומעליה ווסט עם שרוולי עטלף שנרכש לפני 1,000 שנים לפחות בפריז


טבעת שחורחה קנה לי מתנה לשנה החדשה (כן חגגנו נובי גוד "כהלכתו" בבית) של סברובסקי.




וכמה לוקים ג'ינסיים שמתחשק לי עליהם:
 

שתפו אותי-  מי ההשראה שלכן?




ליצירת קשר-