4.2.2017

שופינג בברצלונה

לפני כשבועיים קפצנו החורחה ואני לסופ"ש ארוך בברצלונה ההורסת. לא לחינם החלטתי לבקר בעיר באמצע ינואר, הרעיון היה לתפוס את הסיילים של אחרי הכריסמס אבל לשלם פחות על טיסות ומלונות. העיר, כהרגלה, לא איכזבה אותנו לשניה: האוכל, הסנגריות, הסיורים, מוזיאון פיקאסו והסיילים המעולים כמובן.
צ'ורוס וקקאו... החיים הטובים

אבל גם ללא סיילים, אני רוצה להמליץ כאן על  החנויות/רשתות שאני הכי אוהבת בברצלונה.
נתחיל מזה שאני לא מוצאת את עצמי בדזאיגוואל, מי שמתחברת לסגנון- מדובר בגן עדן של צבעים, הדפסים וציורים על פריטים באיכות טובה מאד. אני כנראה מרובעת מידי לסגנון הזה.


חנות דזאיגוואל בנמל התעופה. שימו לב לבקבוקים שעל התיקרה
לחובבות זארה ואחיותיה, ברצלונה מפוצצת בחנויות של קונצרן אינדיטקס הספרדי: זארה, ברשקה, פול אנד בר, סטרדיווריוס, מאסימו דוטי, לפטיס ואוישו (ה-2 האחרונות טרם עשו עליה לארץ). בכל רחוב יש לפחות 2 חנויות מכל אחד מהמותגים. מבחינתי הבעיה היתה שמרבית הפריטים היו רק עד מידה לארג' (ובגלל הסיילים, נותרו בעיקר סמולים ומדיומים), כך שגם על כל הטוב הזה נאלצתי לוותר.

עוד רשת ספרדית היא מנגו, שגם עליה נאלצתי לפסוח (מידות חברים, מידות). גם החנויות של מנגו מצויות בכל רחוב ויותר מחנות אחת בכל רחוב. למי שאוהבת מנגו מאד, יש חנות אאוטלט גדולה בתוך ברצונה (לא במרכז) במתחם שנקרא הרון סיטי. ביקרנו גם בחנות הזו וכל הפריטים היו בה עד 80% הנחה (אמיתית לא כזו שמעלים מחיר בשביל לספר שיש הנחה).

לפני שתצעקו: "מה את מקשקשת על חוסר במידות גדולות", מה שהבנו חורחה ואני שגם ברשתות יש הבדלים בין מדינות. במדינות בהן הקהל גבוה וגדול יותר יהיו בחנויות פריטים בטווח מידות רחב יותר. פריטים שמצאנו בברלין במידות גדולות וגבוהות לא מצאנו בברצלונה.
וכמובן הרשת שאף ישראלי לא מוותר עליה- פרימארק. אני פחות מתחברת אליה (כי עברתי את הגיל של  ללבוש ג'אנק). מה שכן, אל תוותרו על קפיצה ורכישת ערמות של גרביים וגרביונים מכל הסוגים, הצבעים והגדלים. הרשת הזו מפתיעה אותי כל פעם מחדש באיכות הגרביונים שלה שעולים גרושים.

אחרי ששיתפתי אתכם למה לא התחברתי, אספר על מה כן התחברתי (ממש חיבור ברמת כרטיס האשראי).
הרשת הראשונה שאני מאד מאד אוהבת, היא C&A. רשת אירופאית לא יקרה, בגדים לא סופר איכותיים אבל גם לא ג'אנק כמו פרימארק. לדעתי הפריט הכי יקר ברשת (למעט מעילי עור), לא עולה על 40 אירו בשיא העונה. ובנוסף, לא רק שיש בה מבחר עצום של בגדים, יש בה קומה שלמה לבגדים במידות גדולות (40 צפונה צפונה, אני ראיתי גם פריטים במידה 54), בלי להתנצל, בלי להסתתר. רק תבואו ותקנו.
החנות הכי גדולה (4 קומות), נמצאת על הרמבלס ממש בהתחלה קרוב לכיכר קטלוניה.

קצת מהרכישות שלי מ-  C&A:


שמלת/טוניקה בשחור אפור 



טוניקה בהירה ומכנסי סקיני שחורים 



שמלה בצבע סגול נהדר שלא נקלט טוב במצלמה וגרביוני רשת מפרימארק


עוד רשת שהפתיעה אותי לטובה היא H&M שנותנת פייט ראוי לכל הרשתות הספרדיות. מול כל זארה תמצאו חנות H&M (ברמה של 2 חנויות ברחוב לא ארוך במיוחד). גם H&M מציעה טווח מידות רחב, וגם בה גיהצתי לא מעט. נרכשו בעיקר חולצות לבנות מיוחדות שיתאימו למשרד (אבל לא רק). חולצה נוספת שמשכה את עיניי, היא החולצה הזו, בצבע פודרה מקסים שאין לי כמוהו בכלל בארון. אלא שהחולצה הזו שייכת לליין ההריון של הרשת (לא שזה עצר בעדי מלרכוש אותה). כך שאם אתן בחנויות, שווה להציץ גם באזורים שכביכול אינם שייכים לכם... המינוס של החולצה הזו הוא שהיא מתקמטת בטירוף (כאן בתמונה היא אחרי גיהוץ וכבר התחילה להתקמט).




יש לכן עוד רעיונות לשופינג בברצלונה? שתפו אותי (כי תמיד יש את הביקור הבא). ובינתיים, נרים כוס סנגרייה לחיינו!!


XOXO,
ענת.