4.3.2017

עונת היובש

אז חורף... וכן השנה הוא הרבה יותר רציני מבדרך כלל. וישראל כבר לא מתייבשת, אבל אני כן. לכן החלטתי לכתוב פוסט המלצות על כל המלחחים שאנחנו בבית מכורים להם מראש עד זרת.

גוף וידיים

Neutrogena
קרם גוף- Deep Moisture
כבר בראשית ימיו של הבלוג, כתבתי פוסט המלצה על קרם הגוף ניוטרוג'ינה (כאן). ובכן, דעתי עליו לא השתנתה במילימטר. כשצריך קרם גוף שיעשה את העבודה, ולא יותר אחריו תחושת דביקות על העור (בלעכס) עם ניחוח עדין- זה הקרם. ואנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים אליו כל פעם מחדש.

קרם ידיים- Hand Cream Concentrated
קרם הידיים יחסית חדש אצלנו. אבל כיאה למשפחה הנורווגית ממנה הוא מגיע, גם הוא עושה את העבודה מצויין. מדובר בקרם כבד, הרבה יותר ממרבית הקרמים הנמכרים בפארמים בארץ. הקרם יוצא שקוף מהאריזה והופך ללבנבן בעת המריחה. הפלוס, בעיניי, הוא שהחור של הטיובה הוא קטנטן כך שבניגוד לקרמים אחרים ש"משפריצים" כמויות של חומר על הידיים עם כל לחיצה קלה, כאן בכדי להוציא חומר צריך לתת "קוועץ'" משמעותי. לטעמי, הקרם הזה מתאים לחורף ולסתיו, כאשר יתחילו החום והלחות הישראליים- הקרם יהיה כבד מידי.


שפתיים
2 בעיות שפתיים יש לי בחיים... הראשונה היא כשהן מתייבשות בחורף. והשניה, והמעצבנת, היא שהן מתייבשות במטוסים. האהבה הגדולה שלי היא לטייל בעולם, השנאה הגדולה שלי היא מטוסים. האויר היבש שמוזרם לגוף המטוס מייבש לי את השפתיים לחלוטין ולכן במרבית התמונות שלי מחו"ל אני ללא ליפסטיק ועם שפתיים דואבות.

דוקטור עור ACU-LIP
השפתון הטיפולי הטוב ביקום. מבחינתי הוא מנצח את כל היתר בהליכה עם יד קשורה מאחור. לא תתפסו אותנו בלי לפחות 4 בבית: אחד בתיק, אחד במגירת האיפור, אחד לאלמוג ואחד לחורחה... כל מילה נוספת עליו תהיה מיותרת. הוא שווה את מחירו בזהב! בפארמים הוא נמצא בד"כ בסמוך לקופות של בית המרקחת.

Blistex-Lip Relief Cream
באחד הטיולים שלנו לברלין שכחתי להכניס לתיק את הדוקטור עור (זה מלמעלה). כמובן שכשנחתנו השפתיים שלי היו במצב איום ועוד הוספתי חטא על פשע כשהתאפרתי להופעה בערב. למחרת כבר בקושי הצלחתי לדבר או לחייך מהיובש בשפתיים ועל כן אצנו רצנו לרכוש שפתון שיציל את המצב. אממה בברלין אין דוקטור עור אז נאלצי לבחור תחליף. אז ככה: השפתון של בליסטקס עושה את העבודה. הוא הציל לא את הטיול. אבל הוא לא מושלם, נהפוכו, הוא רחוק מזה: ראשית הוא בארומת מנטה כבדה (וכן מנטה על שפתיים פצועות זו ממש לא חוויה), שנית, הוא כבד ולאחר המריחה הופך ללבנבן סופר מכוער על השפתיים והטעם שלו מגעיל. אבל! הוא הציל לי את הטיול ולכן הוא פה... אגב, מאז הטיול הוא שוכב במגירה ללא שימוש משמעותי.

ואל תתחילו בכלל להמליץ לי פה על EOS, יש לי כמה מהם. הרעיון מגניב, הם סופר חמודים וטעימים אבל לא ממש עובדים על שפתיים יבשות מאד.


לגבר
מאותו הדוקטור שאני כל כך מאוהבת בו, נתתי לחיילצ'יק שלי 2 מוצרים:
סבון פנים להרגעת גירויים ואדמומיות בעור ותחליב לחות לאחר גילוח לפנים ולקרחת.
אז נכון, הוא לא חייל קרבי שאוכל חולות ואבנים בצבא, הוא מתנדב בשלישות (כן, סכרת נעורים מגיל 18 ועדיין לא ויתר על התרומה למדינה). בכל מקרה, החייל הפרטי שלי, גם סובל מעור פנים יבש ומהשניה שהתחיל להשתמש בדוקטור, העור שלו נרגע והתרכך והיובש נעלם. גם כאן בתחליב הלחות, הכמות שיוצאת אינה גדולה והילד טרח לציין שהיא פונקט במידה הנדרשת.

בקיצור, הנורווגית והדוקטור עשו לנו את החורף הרבה פחות יבש והרבה יותר נעים!



מאחלת לכולנו שימשיך להיות חורף מעולה שכזה, שימשיך כי קניתי הרבה בגדי חורף בחודש האחרון :)
וכרגיל, כל האאוטפיטים החדשים שלי מצולמים לעמוד הבנקאית בפייס- כאן.


XOXO,
ענת.