11.4.2017

על אופנה, הרגלים וגיוון

חג שמח טו יו אול!
לקראת האביב שמגיע עם פסח, חשבתי לכתוב על נושא שמעסיק אותי לא מעט: גיוון והרגלים או הרגלים וגיוון באופנה.
בעוונותיי, כחלק מה-fun שלי אני גם סטייליסטית. כך שאני מוצאת את עצמי מצטרפת לנשים לימי שופינג. בנוסף, אני גם חברה בלא מעט קבוצות אופנה בפייסבוק בהן אני נחשפת לנשים נהדרות שמצטלמות ומעלות את האאוטפיטים שלהן לרשת.
מה שאני רואה המון הוא אזור נוחות- "קומפורט זון". בשנים האחרונות התפתחה לה מוסכמה מאד ברורה: האאוטפיט האולטימטיבי הוא חלק עליון צמוד, חצאית בגזרת A (או שמלה בגזרת A כאשר החלק העליון שלה צמוד), ול"מחמירות" תוספת של שרשרת גדולה או נעליים בצבע שלישי כדי לגוון. 
כמו פה:



עכשיו, אני לא אומרת שזה לא שילוב מעולה. מדובר בשילוב מנצח שמתאים כמעט לכל הנשים. 
אבל כמו כל טרנד שכולם עושים כל הזמן, השילוב הזה יכול להימאס. ולכן, למרות שמדובר בשילוב פנטסטי, מעולה, מהמם ומשובח..... דייייייייייייייייייייייייייייי! הבנו! 
אופנה זה כיף, אופנה זה משחק, אופנה זה לצאת מאזור הנוחות, לנסות, גם לטעות זה בסדר אבל לא לשעמם את עצמנו.

אז הנה לכן כמה "הצעות הגשה" שונות. 
לא מטורפות או הזויות- בכל זאת קשישה, 
לא סקסיות מידי- בכל זאת בנקאית.
כאלה ששומרות על שיק ועדיין לא בסטנדרט ה"הכרחי"

אאוטפיט שחור ש"קושט" בבלייזר ותיק צבעוניים




לוק אביבי עם מכנסיים אפרסקיים, גופיית פרנזים עם תחתית מוזהבת


ג'ינסים במגוון שילובים (כולל סניקרס)



והלוק שלי לליל הסדר: חולצת רשת כחולה עליה רקמת פרחים זהובה שקצת הזכירה לי סארי הודי. 
האיבזור פה הוא צמיד זהב גדול שישלים את החגיגה



ומה דעתכן, אפשר לשחרר קצת את האאוטפיט הקבוע?
XOXO,
ענת.