1.8.2017

משקפי שמש "מטופשים" מאסוס

אנ'לא סובלת קיץ! 
זהו. פה הפוסט יכול להסתיים...

אני לא מסתדרת עם החום והלחות של תל אביב... וצריכה ממש להתאמץ על מנת להיראות אפילו קצת שיקית, כשכל מה שבא לי זה להיות במקלחת.
אז החלטתי לפנק את עצמי במשקפי שמש לקיץ. אבל שיהיו מגניבים, זולים וככל שניתן- מטופשים.
בגלל שהעיניים חשובות לי (ואפילו מאד), אני נמנעת מלרכוש משקפיים בשווקים או באיביי, שכן אין לדעת או להאמין למה שכתוב בהם על קיום ציפוי UV שמגן על העיניים מקרני השמש.
לכן החלטתי להזמין הפעם משקפיים מאסוס. שאני מקווה לפחות, שניתן לסמוך עליהם בעיניין ה-UV.

אז תסלחו לי הפעם על המראות הדביליים שאני הולכת לשתף אתכם בהם, כי כבר אמרתי שחיפשתי משקפיים לא רציניים. ובניושף ההעדפה שלי היתה לעדשות צבעוניות או עדשות מראה.

והרי הם לפניכם (כולל לינק, אם תחליטו שבא גם לכם):

הזוג הראשון, בעל עדשות כחולות ומסגרת עבה ומנומרת (שלא כ"כ רואים בתמונה שלי אבל כן בתמונות מהאתר).
מחיר-7$
לינק


וככה הם נראים באתר:



הזוג השני- משקפיים שנבחרו משתי סיבות: יש להן עדשות מראה ומסגרת רוז-גולד.
מחיר-7.5$.
לינק

וככה הם נראים באתר:




הזוג השלישי נבחר בשל המסגרת המזכירה שיש וכן, העדשות- מראה...
מחיר-15.5$
לינק

וככה הם נראים באתר:


והזוג האחרון, בעל עדשות כמעט אטומות בצבע כחול עצבני, עם מסגרת מנוחשת ומוזהבת, ובעיניי הם המשקפיים הכי קייציים בעולם...
מחיר-7.5$.
לינק




 וככה הם נראים באתר:


 זהו בינתיים, חוזרת להיצמד למזגן ולחרוש את הרשת בחיפוש אחרי עוד שופינג שטותי לקיץ...